Kan ik met één telefoonnummer meerdere voertuigen parkeren?

Ja dit is mogelijk. U kunt via uw Persoonlijke Pagina een kenteken toevoegen aan uw account en uw telefoonnummer aan meerdere voertuigen koppelen. De volgende keer kunt u bij een parkeeractie selecteren met welk kenteken u wenst te parkeren.

Tip: Via de Park-line app kunt u met de inloggegevens van de hoofdgebruiker voor meerdere kentekens een parkeeractie starten en stoppen. U kunt in dit geval voor meerdere voertuigen een parkeeractie starten en stoppen.

Feedback

Is uw vraag beantwoord?

Ja Beetje Nee
Bedankt voor uw feedback
Bedankt voor uw feedback. We helpen u graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Bedankt voor uw feedback. We helpen u graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Er is iets verkeerd gegaan. Probeer het later nogmaals.

Helpdesk

Terug Alle vragen

Opnieuw zoeken