Hoe kan ik mijn Park-line abonnement opzeggen?

Hoe zeg ik mijn Park-line account op?

We vinden het jammer dat u uw account bij Park-line wilt opzeggen. Opzeggen kan gemakkelijk in de app.

Ik wil niet meer per maand betalen. Hoe verander ik mijn gebruiksvorm?

U hebt ook de mogelijkheid om te betalen per parkeeractie, zonder vaste kosten. U betaalt dan per parkeeractie €0,50. Deze kosten komen bovenop uw parkeerkosten.

Heeft u garagekaart en/of tankkaart? En wilt u het abonnement omzetten naar betalen per parkeeractie? Een garagekaart en/of tankkaart gaat alleen in combinatie met een abonnement op straatparkeren. Neem dan contact op met onze helpdesk. Heeft u geen garagekaart of tankkaart? Wijzig dan uw gebruiksvorm in 3 stappen in de app:

  1. Open de Park-line app en ga naar ‘Account’
  2. Ga naar ‘Mijn gebruiksvorm’ en klik op ‘Gebruiksvorm wijzigen’
  3. Selecteer ‘Gebruiker’ en klik op ‘Gebruiksvorm wijzigen’

U kunt ook uw gebruiksvorm wijzigen op de persoonlijke pagina via website bij ‘Gebruiksvorm’.

Hoe zeg ik mijn account bij Park-line helemaal op?

Als hoofdgebruiker van een privé-account, kunt u uw account gemakkelijk opzeggen in de app:

  1. Open de Park-line app en ga naar ‘Account’
  2. Ga naar ‘Persoonlijke Gegevens’
  3. Klik onderaan de pagina op ‘Deactiveren’
  4. Doorloop de stappen om uw account op te zeggen

Tip: ziet u de button nog niet? Update dan uw app in de Apple/Google store.

Hoe zeg ik mijn zakelijke account bij Park-line op?

Heeft u een zakelijk account? Dan verzoeken wij u contact op te nemen met onze helpdesk. Zij helpen u verder om het account op te zeggen per eerste van de volgende maand.

Hoe reactiveer ik mijn opgezegde account bij Park-line?

Neem contact met ons op, we helpen u graag verder.

Feedback

Is uw vraag beantwoord?

Ja Beetje Nee
Bedankt voor uw feedback
Bedankt voor uw feedback. We helpen u graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Bedankt voor uw feedback. We helpen u graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Er is iets verkeerd gegaan. Probeer het later nogmaals.

Helpdesk

Terug Alle vragen

Opnieuw zoeken