Hoe werkt mobiel parkeren als Nederlandse klant in België?

U parkeert in de bij Park-line aangesloten gemeenten zoals u gewend bent via de Park-line app. U kunt alleen via de Park-line app parkeren in Belgische gemeenten, niet door middel van bellen of sms. *

  1. U opent de Park-line app en logt (automatisch) in met uw Park-line account.
  2. U selecteert u het juiste voertuig.
  3. Vervolgens kiest u via de zonekaart de door u gewenste parkeerzone of u maakt een keuze uit de lijst met dichtstbijzijnde zones.
  4. U drukt op start zoals u gewend bent en de parkeertijd begint te lopen.
  5. Bij vertrek opent u de app en drukt u op stop om uw parkeeractie te stoppen.

Zonenummers in België bestaan uit letters en cijfers. Bijvoorbeeld in het centrum van Nieuwpoort is het zone nummer NP11.

* Parkeren via sms of bellen is technisch gezien niet mogelijk. U kunt de parkeerzone selecteren op de kaart of via de lijst van dichtstbijzijnde parkeerzones in de Park-line app. Op dit moment kunt u de zone nog niet handmatig invoeren in de app. Hier wordt aan gewerkt.

Feedback

Is uw vraag beantwoord?

Ja Beetje Nee
Bedankt voor uw feedback
Bedankt voor uw feedback. We helpen u graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Bedankt voor uw feedback. We helpen u graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Er is iets verkeerd gegaan. Probeer het later nogmaals.

Helpdesk

Terug Alle vragen

Opnieuw zoeken