Inloggen lukt niet. Wat moet ik doen?

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom inloggen niet lukt:

  • Het kan zijn dat inloggegevens niet correct zijn ingevoerd. U kunt uw inloggegevens alleen opvragen per sms. Stuur hiervoor ‘login’ naar 4111. Binnen enkele seconden ontvangt u een sms-bericht met uw inloggegevens (€ 0,15 p.o.b.). LET OP: Het wachtwoord is hoofdlettergevoelig.
  • Het kan zijn dat het internet van uw mobiele telefoon niet aanstaat of onvolledig bereik heeft. De Park-line app is afhankelijk van een goed werkende internetverbinding. Voor vragen over uw internetinstellingen verwijzen wij u naar uw telecomprovider.
  • Lukt het na het opvragen van de inloggegevens niet om deze in te voeren? Dan adviseren wij u de Park-line app helemaal van de telefoon te verwijderen en de nieuwste versie te downloaden.

Feedback

Is uw vraag beantwoord?

Ja Beetje Nee
Bedankt voor uw feedback
Bedankt voor uw feedback. We helpen u graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Bedankt voor uw feedback. We helpen u graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Er is iets verkeerd gegaan. Probeer het later nogmaals.

Helpdesk

Terug Alle vragen

Opnieuw zoeken