Hulp nodig?

Door een onvolledige software update zijn de parkeeracties op zaterdag 1 december tussen 10.55 en 16.00 uur niet goed verwerkt, waardoor de parkeertransacties niet zijn doorgevoerd. Inmiddels wordt dit met terugwerkende kracht hersteld.

Wat betekent dit voor u?

Als u een parkeeractie heeft gestart binnen deze tijdsperiode, kan het zijn dat u een parkeerboete ontvangt / hebt ontvangen. We hopen natuurlijk dat dit niet het geval is. Mocht dit wel zo zijn, dan kan u bezwaar maken bij de gemeente. Park-line kan dit helaas niet voor u doen, bezwaarschriften worden alleen persoonlijk behandeld. De betrokken gemeenten zijn door ons op de hoogte gebracht en sommigen hebben al besloten dat de parkeerboetes komen te vervallen. Hierdoor is het merendeel van de parkeerboetes tegen gehouden en zal niet worden verstuurd.

Ik heb een parkeerboete ontvangen

Heeft u wel een parkeerboete ontvangen? Dan kunnen wij helaas niet garanderen dat deze is komen te vervallen. Wij raden u aan om in dit geval altijd bezwaar te maken bij de gemeente. Hieronder vindt u van een aantal gemeenten de link naar de pagina waar beschreven staat hoe u bezwaar kan maken:

Hoe dien ik een bezwaarschrift in?

  1. Log in op uw Persoonlijke Pagina en kies onder Overzicht voor Parkeerhistorie.
  2. Selecteer de gewenste datum en klik op Overzicht.
  3. Kies het gewenste 06-nummer/kenteken en klik op Overzicht.
  4. De parkeerhistorie wordt nu getoond.
  5. Download uw parkeerhistorie met de locatie, datum, tijdstip, starttijd, stoptijd, kenteken en tariefinformatie (deze mag niet op € 0,- staan).
  6. Stuur deze parkeerhistorie samen met het bezwaarschrift naar de gemeente. Het adres kunt u vinden in de brief van de gemeente.
  7. Klik hier voor een voorbeeld van een bezwaarschrift. 

Heeft u verder nog hulp nodig? Vul dan onderstaand formulier in, we helpen u graag.

Eerste hulp bij een boete

Maximum file size: 134.22MB