Ik heb een parkeerboete ontvangen terwijl ik een parkeeractie had gestart. Wat moet ik doen?

Ten eerste betreuren wij het zeer dat u een parkeerboete hebt ontvangen. Maar om u te helpen hebben wij een partnership gesloten met Appjection waarbij gebruikers van Park-line de mogelijkheid krijgen om via Appjection kosteloos bezwaar te maken tegen onterechte parkeerboetes.

Heeft u bijvoorbeeld per ongeluk een verkeerd kenteken geselecteerd bij het parkeren en daarvoor een boete gekregen? Dankzij de samenwerking tussen Appjection en Park-line is de oplossing hiervoor dichtbij dan ooit. Ga naar Appjection.nl/parkline, druk op de ‘Maak bezwaar’-knop en dien een foto van de boete in, dan gaan zij voor u aan de slag.

Ga naar Appjection.nl/parkline

 

 

 

Feedback

Is uw vraag beantwoord?

Ja Beetje Nee
Bedankt voor uw feedback
Bedankt voor uw feedback. We helpen u graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Bedankt voor uw feedback. We helpen u graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Er is iets verkeerd gegaan. Probeer het later nogmaals.

Helpdesk

Terug Alle vragen

Opnieuw zoeken