Ik heb een parkeerboete ontvangen terwijl ik een parkeeractie had gestart. Wat moet ik doen?

Ten eerste betreuren wij het zeer dat u een parkeerboete hebt ontvangen. Controleer als eerste of het kenteken op de bon overeenkomt met uw kenteken. Hetzelfde geldt voor de tijd en parkeerzone van de parkeeractie. Op uw Persoonlijke Pagina kunt u via de parkeerhistorie de gegevens van uw parkeeractie terugvinden. Deze parkeerhistorie kunt u downloaden via uw Persoonlijke Pagina en toevoegen aan uw bezwaar om aan te tonen dat u betaald geparkeerd stond ten tijde van de bekeuring.

Indien u ten onrechte bent bekeurd is het verstandig om bezwaar in te dienen.

  1. Log in op uw Persoonlijke Pagina en kies onder ‘Overzicht voor Parkeerhistorie’.
  2. Selecteer de gewenste datum en klik op ‘Overzicht’.
  3. Kies het gewenste 06-nummer/kenteken en klik op ‘Overzicht’.
  4. De parkeerhistorie wordt nu getoond.
  5. Download uw parkeerhistorie met de locatie, datum, tijdstip, starttijd, stoptijd, kenteken en tariefinformatie (deze mag niet op € 0,- staan).

Bent u ten onrechte bekeurd? Maak dan bezwaar bij de desbetreffende gemeente. Hier vindt u een voorbeeld van een bezwaarschrift. Voeg bij uw bezwaarschrift een kopie van de parkeerboete én een uitdraai van uw parkeerhistorie.

Park-line kan helaas niet bemiddelen tussen u en de betreffende gemeente (instantie). Dit is ons door de gemeente verzocht.

Feedback

Is uw vraag beantwoord?

Ja Beetje Nee
Bedankt voor uw feedback
Bedankt voor uw feedback. We helpen u graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Bedankt voor uw feedback. We helpen u graag verder. Neem hier contact met onze customer support afdeling op.
Er is iets verkeerd gegaan. Probeer het later nogmaals.

Helpdesk

Terug Alle vragen

Opnieuw zoeken