Account
- Hoe wijzig ik mijn e-mailadres?
- Hoe wijzig ik mijn adresgegevens?
- Ik wil mijn particuliere account omzetten naar een zakelijk account. Wat moet ik doen?
Bel-parkeren
U kunt een parkeeractie starten en stoppen door te bellen met Park-line. Belt u naar 0900-1464 (€ 0,15/min plus de kosten voor het gebruik van een mobiele telefoon) en volg de aanwijzingen van de spraakcomputer. Kijk hier voor meer informatie over bel parkeren
Sms-parkeren
Via sms kunt u een parkeeractie starten door ‘p [zonenummer]’ naar 4111 te sturen, bijvoorbeeld ‘p 12345’ naar 4111. Wilt u de parkeeractie stoppen, sms dan ‘s’ naar 4111. Bij sms-parkeren ontvangt u altijd en binnen enkele seconden een sms ter bevestiging van uw actie (€ 0,15 p.o.b.). Kijk hier voor meer informatie over sms parkeren
App-parkeren
Met de Park-line app kunt u eenvoudig een parkeeractie starten op basis van de GPS locatie van uw mobiele telefoon. Om gebruik te maken van de app dient u (eenmalig) in te loggen. Uw inloggegevens zijn u toegezonden bij inschrijving. Nadat u bent ingelogd selecteert u de gewenste parkeerzone. Druk op Start om een parkeeractie te starten. Om een parkeeractie te stoppen opent u de app en klikt u op Stop. Kijk hier voor meer informatie over app parkeren
Internet parkeren
Voor internet parkeren gaat u naar uw Persoonlijke Pagina. In het linker menu klikt u onder het kopje Direct parkeren op Parkeeracties. Controleer of de juiste gebruiker en juiste kenteken zijn geselecteerd, voer de juiste zone in en klik vervolgens op Parkeeractie starten. Om de parkeeractie af te melden gaat u opnieuw naar Parkeeracties en klikt u op Parkeeractie stoppen.
LET OP: U krijgt van Park-line altijd een zichtbare (app, internet), hoorbare (bellen) of ontvangst- (sms) bevestiging van het starten of stoppen van uw parkeeractie. Alleen na ontvangst bent u zeker van uw actie. Zonenummers worden op iedere parkeerautomaat weergegeven. U herkent de zonenummers aan een afbeelding van een mobiele telefoon gevolgd door een zonenummer.